wtorek, 17 maja 2016

MATURA TO ZDECYDOWANIE BZDURA. CO DALEJ?

Hej Kochane! 
W sumie nie wiem czy jeszcze ktoś tutaj zagląda... Zaniedbałam bloga, Was i całą społeczność bloggera. Ale teraz powracam. Poooowoli, ale powracam :) 
Po pierwsze, tak jak w tytule- matura to bzdura. Tegoroczny maj był dla mnie chyba najcięższym miesiącem w moim życiu. Stres, był masakryczny... Ale dałam radę :) I nie tylko dałam radę, ale zdałam maturę (przynajmniej tak wynika z moich obliczeń xd)
Mimo wszystko plany na moje życie się zmieniły, i na razie nie wybieram się na studia. Robię sobie wolne, całoroczne wolne. I daję sobie czas na przemyślenie, co chcę robić w moim niestety nie nudnym życiu :)
A jeśli chodzi o bloga, to wracam z nową energią :) Chcę skończyć to co zaczęłam, bo uważam, że po prostu to powinnam zrobić :)
Ósmy rozdział wjedzie.. Myślę, że w następnym tygodniu :) 
Proszę Was tylko, że jeśli ciągle tu jesteście to dajcie znać czy w ogóle chcecie czytać moje opowiadanie :) 

Do następnego tygodnia, 
Ala :*

7 komentarzy:

  1. Roczne wolne nie jest wcale takim złym pomysłem. Jeszcze nie słyszałam, że komuś to wyszło na złe ;) Pewnie, że chcemy czytać co będzie dalej, więc pisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana.
    Gratuluję zdania matur.
    Na pewno rewelacyjnie Ci poszło.
    Mocno trzymama za Ciebie kciuki i wierzę,że Twoje życie nie będzie nudne. Na pewno znajdziesz wiele pozytywów.
    Z niecierpliwością czekam na Twój powrót na bloggera.
    Jeśli chcesz to zapraszam do mnie na nowe opowiadanie, nie dawno pojawił się tzeci rozdział.
    http://zamkniete-powieki-go-nie-widza.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. zaglądam tu od stycznia i zaglądać będę nadal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alleluja jesteś! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekamy czekamy ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądamy, zaglądamy i czekamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ! Czekamy z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń