sobota, 16 stycznia 2016

KONIEC CZY NIE?

Hej Kochane! 
Dostaje od Was mnóstwo pytań, czy pojawi się ciąg dalszy historii.. 
I przyznam szczerze, że długo nie umiałam odpowiedzieć na to pytanie. Sama biłam się z myślami, czy jest jeszcze sens pisania tej historii.
Ale.. Zdecydowałam, że dokończę coś co zaczęłam :)
Aczkolwiek, nie wiem kiedy to nastąpi. 
Teraz 90% mojej uwagi skupia się na maturze, a pozostałe 10% na studniówce (którą, mam za jakieś 9 godzin) :)

Jestem ciekawa, czy nadal jesteście zainteresowane Julką i Bartkiem. Czy może uważacie, że powinnam sobie darować bloga? 
Dajcie znać jakie jest Wasze zdanie :)
Buziaki, 
Ala :*

9 komentarzy:

  1. Pisz! Niedawno myślałam o Tobie i żałowałam, że nie ma nic nowego. Wciągnęła mnie ta historia i nie lubię gdy ktoś nie kończy opowiadania! Pisz, ja jestem ;)
    Udanej zabawy :*
    A matura kiedy??.
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem! Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że dokończysz to, co zaczęłaś! ;)
    Udanej zabawy do białego rana :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę,ze jednak bedzieszy kontynuować opowiadanie :) P.s.też mam studniówkę dzisiaj, także wspaniałej zabawy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej ;))czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz pisz
    Czekam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej, dalej, dalej !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedno słowo: pisz ;)
    mam nadzieję, że zabawa była udana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Często zaglądam na Twojego bloga i od dłuższego czasu zastanawiałam się, czy będzie ciąg dalszy tej historii, czy nie. Nikt nie zmusza Cię do koontynuowania, ale miło byłoby zobaczyć, jak zakończy się przygoda Julki i Bartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezuuu ! Kochana ale się cieszę że wracasz i już nie mogę się doczekać :* pisz pisz pisz !!!

    OdpowiedzUsuń